Diagnostyka
Wykonujemy profesjonalną diagnostykę samochodów na urządzeniach takich jak:
Bosch KTS 540
Najnowszy nabytek naszej firmy. Urządzenie pozwala na bezprzewodową diagnostykę wszystkich sterowników. Pozwala sprawdzić systemy Bosch, ale również na podstawową diagnozę pozostałych systemów.
Delphi DS 100
Urządzenie służące do diagnostyki wszystkich samochodów opartych o systemy Delphi takich jak Renault, Ford oraz wiele innych. Może być również użyte do kodowania wtryskiwaczy. Dzięki bezprzewodowej technologi oraz przenośnemu urządzeniu PDA jest to chyba najbardziej mobilne urządzenie diagnostyczne dostępne na rynku.
Delphi Diamand
Nowoczesne urządzenie firmy Delphi pozwalające na diagnostykę jak i kodowanie wtryskiwaczy Delphi w samochodach, które wymagają kodowania m.in. Ford, Renault, Nissan, Dacia, Kia, Citroen, Suzuki, Jaguar.
Texa
Nowoczesne urządzenie firmy Texa pozwalające diagnozować samochody osobowe jak i ciężarowe i naczepy m.in. Knorr Wapco. Urządzenie to pozwala na konfigurację i regulację układów silnika EBS, ABS i wiele innych.
Launch
Stosujemy również nowoczesny tester firmy Launch o oznaczeniu X-431, który umożliwia profesjonalną diagnostykę w wielu nietypowych samochodach (żadkich na naszym rynku) np. Porsche, Jaguar, Chevrolet, Land Rover, Kia i wiele innych.
Mercedes Benz – HHT
Posiadamy orginalny tester firmy Mercedes Benz o oznaczeniu HHT, który pozwala na dostęp do większości funkcji serwisowych samochodu, czego nie umożliwają testery uniwersalne. Tester posiada najnowsze oprogramowanie zarówno do samochodów osobowych jak i ciężarowych.
CDIF/2
CDIF/2 to nie tylko diagnoza szeregowa. Jakkolwiek w zakresie diagnozy przez złącze diagnostyczne CDIF/2 oferuje duży potencjał, to jego możliwości są daleko większe. Użytkownik systemu CDIF/2 dostaje bowiem narzędzia oscyloskopu wielokanałowego, generatora sygnałów, sterownika elementów wykonawczych, systemu pomiarów bezpośrednich.
DST-PC
Firma DENSO w dziedzinie silnika wysokoprężnego nie ogranicza się tylko do produkcji części na pierwszy montaż. Firma oferuje również bardzo praktyczny zakres wsparcia dla dealerów samochodowych. Wśród istotnego zakresu narzędzi i usług proponowanych dla dystrybutorów i warsztatów, firma DENSO niedawno rozpoczęła lansować kolejną nową inicjatywę, która jest pierwsza w swoim rodzaju.
Narzędzie diagnostyczne firmy DENSO, bazujące na komputerze PC, DST-PC (system testera diagnostycznego), składa się z oprogramowania diagnostycznego, zaprojektowanego specjalnie dla platformy DST-PC, którą należy zainstalować na warsztatowym komputerze PC lub laptopie. vSystem jest w stanie komunikować się z ECU wielu pojazdów poprzez konwencjonalną komunikację szeregową, jak również przez nowoczesny protokół magistrali CAN.Przez włączenie funkcji, takich jak automatyczne wykrywanie pojazdów, rejestracja danych i wskazówki diagnostyczne i rozwišzywania problemów, platforma DST-PC oferuje specjalistom wszystkie informacje diagnostyczne niezbędne dla zaawansowanej diagnostyki i rozwiązywania problemów, co czyni ją unikalnym produktem na rynku.
Ponadto, DST-PC oferuje mechanikom korzyści wynikające z funkcji naprawczych, takich jak programowanie kodu kompensacji, resetowanie wartości wyuczonych dla pompy paliwa, włączanie procedur regeneracji DPF, procedur regeneracji i ponownego montażu dla wtryskiwaczy, listwy common-rail i pompy wtryskowej.
ASIAN GOLD
ASIAN GOLD to uniwersalny tester diagnostyczny w którym położono nacisk na diagnozę pojazdów japońskich i koreańskich nie rezygnując z możliwości diagnozy aut europejskich i amerykańskich. Całkowicie samodzielne urządzenie Asian Gold charakteryzuje się:
– zwartą i kompaktową konstrukcją, dodatkowo chroniącą urządenie przed warunkami zewnętrznymi i upadkami
– wbudowanym akumulatorem gwarantującym kilkugodzinną pracę
– Przejrzystym i czytelnym wyświetlaczem monochromatycznym LCD
– funkcyjną klawiaturą z trwałymi i czytelnymi przyciskami
– czytelnym interfejsem w języku polskim w łatwy i przejrzysty sposób prowadzącym diagnostę pomiędzy poszczególnymi funkcjami
– wbudowaną bazą danych
– zintegrowanym skanerem OBD II
– funkcjami diagnostycznymi zarezerwowanymi do tej pory wyłącznie dla serwisów autoryzowanych
– możliwością podłączenia do komputera
– obsługą protokołów CAN
Podstawowe funkcje testera:
• odczyt i kasowanie błędów
• podgląd wartości rzeczywistych
• aktywacja komponentów
• kodowanie wariantów
• kodowanie kasowanie kluczyków
• regeneracja filtra DPF
• obsługa hamulców elektrycznych
• kasowanie inspekcji